Els Serveis Socials es traslladen al primer pis de la Casa de Cultura (Av. del Pelegrí, 8)

Notícies Notes de premsa

Tossa s’assegura la continuitat del popular Pessebre Vivent· Hi ha hagut relleu a la direcció del projecte, que enguany va ser un èxit amb la visita de més de 3.500 persones · A més, des de l’Ajuntament s’ha presentat el balanç de la seva campanya de promoció

Tossa de Mar, 13 de febrer de 2020.- El popular Pessebre Vivent de Tossa s’ha assegurat la continuitat amb el relleu a la presidència de l’associació que gestiona el projecte. En declaracions a TV Tossa, la nova presidenta, Helena Taberner, ha explicat que ja s’ha celebrat l’assamblea que ha servit per fer el traspàs cap a una nova junta “de gent jove, de gent nova i amb moltes ganes de treballar”. En aquest sentit, Taberner ha animat a tota la població de Tossa perquè participi d’una manera o altra a l’edició d’enguany, que es farà a finals de desembre. 

Cal recordar que el Pessebre Vivent d’enguany va ser un èxit amb la visita de més de 3.500 persones. Es va tractar del primer pessebre vivent de Catalunya que combinava tecnologia mapping amb representacions teatrals. 

D’altra banda, i fruit de la nova estratègia de desestacionalització de la temporada turística, l’Ajuntament ha presentat l’informe de balanç dels actes de Nadal a la població que mostra l'impacte aconseguit per la marca Tossa. A l’informe, que s'emmarca dins de la campanya "Nadals mariners" i es refereix al Pessebre Vivent, es mostra que, durant els mesos d'octubre a desembre, s'ha aconseguit una visibilitat a través de les xarxes socials de la "marca Tossa" similars a les que s'aconsegueix a la temporada d'estiu.A més, l’informe destaca que el retorn de la inversió en valor de marca és molt alt. Concretament, hi ha hagut una despesa de 27.500 euros per la campanya del Pessebre Vivent, però el retorn aconseguit ha estat de 39.265 euros, el que suposa un retorn d’imatge de marca superior en uns 12.000 euros respecte la inversió inicial. 

Aquest informe suposa un nou mètode i model pel municipi respecte a com mesurar diferents KPI i, per tant, permetre entendre com d'efectives són les inversions en imatge, publicitat i promoció que es realitzen al llarg de l’any.