CONTRACTACIÓ TEMPORAL D'UN/UNA AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA, PER A LA POLICIA LOCAL
Durada del contracte: 3 mesos
Presentació de sol·licituds: fins al 22 de juny de 2022, a les 14h.
A. Per poder participar en el procés de selecció serà necessari reunir els requisits següents:
1. Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre Estat membre de la Unió Europea.
2. Tenir la capacitat funcional per a l’acompliment de les tasques.
3. Tenir com a mínim setze anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa. Únicament per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l’edat de jubilació forçosa, per a l’accés a l’ocupació pública.
4. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que feia en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’empleat públic.
5. No patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria.
6. Per prendre part en el procés selectiu d’aquesta convocatòria, els/les aspirants han de complir els requisits següents:
· Estar en possessió de la titulació mínima de graduat escolar o graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent.
· Acreditar un coneixement de llengua catalana a nivell de suficiència (nivell C).
B. Presentació d’instàncies a l’ajuntament:
a) Termini de presentació: fins 22 de juny de 2022, a les 14 hores.
b) Les sol·licituds per participar a la convocatòria s’adreçaran a l’alcalde, i es presentaran a l’Ajuntament de Tossa de Mar (Adreça: Avinguda del Pelegrí, 25, baixos). S’hauran de registrar d’entrada presencialment a les oficines municipals en horari d’atenció al públic o bé per via electrònica a través de la seu electrònica disponible a www.tossademar.cat.
c) Juntament amb la sol·licitud es presentarà: Currículum vitae, Informe de la vida laboral de la Seguretat Social, fotocòpia de la titulació i documentació acreditativa del coneixement de llengua catalana a nivell de suficiència (nivell C). Es pot presentar altra documentació a fi d’acreditar els mèrits..
C. Es valorarà:
D. Funcions bàsiques de l'auxiliar administratiu
Accés al tauler d'anuncis de la seu elctrònica: https://tossademar.eadministracio.cat/board
Accés a la seu electrònica: www.tossademar.cat/seu o bé tossademar.eadministració.cat.