Registre Civil de Tossa de Mar: OBERT PARCIALMENT    ·    Servei de CITA PRÈVIA: evitareu esperes innecesàries. Truqueu al 972340100 o a la seu electrònica.    ·    Alertes de productes cosmètics: Feu clic aquí per llegir-la
Igualtat   Agenda   Parlament 2024   Europees 2024  

Notícies Notes de premsa

Caprabo rep fins a 354 obres en la primera edició del seu concurs de poesia #Xiuxiuejaenvers Els guanyadors del concurs es donaran a conèixer el proper 16 de setembre en un acte a Tossa

Barcelona 12 de setembre del 2022.- El primer Premi de Poesia de Proximitat #Xiuxiuejaenvers, llançat per Caprabo, ha rebut fins a 354 obres. 309 candidats han participat a través de la pàgina web i 45 per la via de les xarxes socials. La proposta de Caprabo és un concurs de poesia que reconeix els tres millors micropoemes, escrits en català, d’un màxim de 240 caràcters sobre el tema general de "Vida i Estiu a Catalunya".

 

La iniciativa, desenvolupada en col·laboració amb l’Ajuntament de Tossa de Mar, s’emmarca en la campanya de Caprabo Benvinguda la vida, base de la nova comunicació de la marca i que acompanya el moment de transformació que viu la companyia, que impulsa els valors de la de cultura, la proximitat, la diversitat, la igualtat, i la sostenibilitat.

 

El jurat del premi, format per les poetes Aina Torres i Glòria Coll, aquesta última guanyadora dels Jocs Florals de Barcelona del 2022, decidirà quin ha estat el millor micropoema.  El primer premi està dotat amb mil euros i, a més, es concediran dos accèssits, un d’ells premiat amb una experiència turística i un altre, amb productes de proximitat.

 

La cerimònia de lliurament dels premis tindrà lloc a Tossa de Mar el proper 16 de setembre, en una trobada en què els participants podran exposar les seves obres i en el qual se celebrarà un recital de poesia i música a càrrec de la poeta Aina Torres.

 

Vida, estiu i poesia a Catalunya

Caprabo, marca líder de supermercats a Catalunya, va llançar la iniciativa el passat mes de juliol en el marc de la campanya Benvinguda la vida, base de la nova comunicació de la marca. L’acció acompanya el moment de transformació que viu la companyia, en què s’impulsen  els valors de la de cultura, la proximitat, la diversitat, la igualtat, i la sostenibilitat.

Etiquetes