Festa Major d'Hivern 2026
🎄 Fira de Nadal de Tossa: 6, 7 i 8 de desembre. 🎄
Horaris a la taquilla de MOVENTIS (Estació Autobusos de Tossa)    ·    Servei de CITA PRÈVIA: evitareu esperes innecesàries. Truqueu al 972340100 o a la seu electrònica.    ·    Alertes de productes cosmètics: Feu clic aquí per llegir-la
Igualtat   Agenda   Participa!   Pare Pelegrí 2026: Xavier Nualart Lleonart  

Notícies Notes de premsa

El maridatge de vi, xocolata i història dels indians omple la Casa de Cultura de Tossa

Tossa de Mar va acollir ahir, 28 de setembre, amb entrades exhaurides la proposta cultural “Relats Indians, vi i xocolata”. Una proposta anual de promoció cultural i del patrimoni de Tossa que forma part de la  Xarxa de Municipis Indians de Catalunya. La jornada va començar amb una visita guiada al conjunt històric, que va permetre descobrir la petjada dels indians al municipi.

Tot seguit, a la Casa de la Cultura, va tenir un lloc un tast de tres vins del celler del tossenc Carlus Roca i tres xocolates Torras, acompanyat d’un relat a càrrec d’Anna Castellví, coordinadora de la Xarxa de Municipis Indians de Catalunya.

Encara no coneixes la ruta dels Indians de Tossa? Descobreix-la aquí