El Tribut a Txarango ha posat punt final aquest dissabte a la 3a edició del Festival Nits a dalt de Vila de Tossa de Mar, un cicle musical de petit format que s’ha celebrat cada dissabte de setembre al recinte emmurallat.
El festival, que combina concerts íntims amb tributs a grans artistes, es va obrir amb l’actuació d’Ernest Prana i ha continuat amb el Tribut a ABBA i el Tribut a Estopa, abans de la cloenda amb Txarango.
Totes les actuacions han estat de caràcter gratuït, amb servei de bar i la instal·lació d’un punt lila per garantir un espai segur i lliure de conductes masclistes o discriminatòries.
Amb aquest format, el Festival consolida la seva essència: un concert inaugural proper i tres nits dedicades a tributs internacionals, estatals i catalans, amb l’objectiu d’oferir una programació cultural variada que contribueixi a allargar la temporada turística de setembre.