Sorteig membres de meses electorals (Parlament Europeu, 9 de juny de 2024): feu clic aquí per saber si has estat escollit.    ·    Servei de CITA PRÈVIA: evitareu esperes innecesàries. Truqueu al 972340100 o a la seu electrònica.    ·    Alertes de productes cosmètics: Feu clic aquí per llegir-la
Igualtat   Agenda   Parlament 2024   Europees 2024  

Notícies Notes de premsa

Tossa és escenari d’una campanya mundial de la nova temporada de la famosa sèrie Rick&Morty• La productora internacional Warner Bros està treballant aquests dies a la població, juntament amb les empreses Spot Locations i Tecmolde • S’ha portat a terme un llançament mundial a xarxes amb la col·locació de diversos elements de la sèrie per la Vila Vella perquè vinguin els fans i s’hi facin fotos

Tossa de Mar, 02 de setembre de 2022.- Londres, Sydney, Ciutat de Mèxic, Malibú, Atlanta, Ciutat del Cap, Toronto…totes aquestes ciutats, que són icones internacionals, què tenen a veure amb Tossa?

La resposta és que Tossa, juntament amb totes aquestes ciutats, ha estat seleccionada per la productora internacional Warner Bross per ser escenari d’una campanya de promoció de la nova temporada de la famosa sèrie Rick&Morty. 

La campanya ja s’està portant a terme a Tossa i tindrà una durada de deu dies. És una producció de Warner Bros, juntament amb Spot Locations i Tecmolde. En concret, s’han col·locat diversos elements característics de la sèrie per la Vila Vella perquè vinguin els fans i s’hi facin fotos. Només a Instagram, la sèrie té prop de 6 milions de seguidors i la campanya a Tossa ja porta més de 60.000 likes en menys de 24 hores.

 

Rick&Morty és una sèrie còmica d’aventures i ciència-ficció que tracta temes filosòfics, científics, tecnològics i psicològics. L’argument es basa en les desventures d'un cínic científic boig, Rick Sanchez, i el seu irritant i fàcilment influenciable net, Morty Smith. La sèrie es descriu com a "poc convencional i a vegades tosca... però la conclusió és que funciona".  Ha rebut aclamació popular per la crítica mundial, amb una qualificació d'aprovació del 97% per part dels crítics i del públic més jove.

 

 

Etiquetes