Tossa de Mar, 11 d’abril de 2025.- Aquestes activitats seran una combinació de visites guiades al patrimoni i temàtiques sobre el 75è aniversari del rodatge de l’Ava Gardner a Tossa, amb una oferta de 38 visites amb 30 places cada una d’elles. També s’ha pensat en 20 activitats orientades al públic familiar a mode de gimcana pel conjunt històric, que serà un producte gamificat i tindrà fins a 20 places cada una.
Totes les activitats començaran a l’Oficina de Turisme i el guiatge serà a càrrec de guies oficials amb un sistema d’audioguia, que és el que es vol exigir a totes les excursions que arribin a la vila. Hi haurà diverses opcions d’idiomes (català, castellà, anglès i francès) depenen de la visita, dia i hora. El cost estarà entre els 3€ i els 8€ en funció de l’edat de la persona participant i la visita triada. Serà necessari fer reserva prèvia en línia, sigui des del web visittossa.com o per Entrápolis.
Aquesta iniciativa és fruit de la col·laboració entre la regidoria de Cultura i la regidoria de Turisme i forma part de l'estratègia turística de generar nous productes que aportin valor a la destinació i en reforcin el posicionament. L’objectiu és consolidar un calendari d'activitats on s'ofereixin propostes diverses que incrementin l'experiència del que ja es troba a Tossa o que ajudin a captar noves visites, i allargant l’oferta d’activitats fins el mes de desembre.