Tossa de Mar, 02 d’abril de 2025.- El passat mes de febrer, Tossa va ser l’escenari de l’enregistrament de part d’un capítol del programa “Viva la Romance”, de la TV xinesa Hunan. Aquest reality show està produït per Mango TV i està protagonitzat per dues parelles de famosos que van de viatge a diferents indrets del món i mostra com es va desenvolupant la seva relació.
En el capítol enregistrat a Tossa, que s’acaba d’emetre a la Xina, es veu com les parelles van dinar al restaurant Victòria, on van tastar plats de la gastronomia local i desprès, tot i la pluja, van passejar per la platja i pel recinte emmurallat.
En el canal de youtube de TV Hunan, es pot veure el capítol sencer i altres vídeos de promoció prèvia i complementaris a l’emissió del capítol on surt Tossa.
Aquesta és la sisena temporada de “Viva la Romance” que es va començar a emetre l’any 2018 i que compta les audiències de cada temporada per milions de persones. El seu canal de youtube té més de 5,5 milions de subscripcions i les visualitzacions del capítol de Tossa van arribar en només un dia a més de 82.000. Ara ja en porten cap a 110.000.
Aquest és un rodatge que deriva d’un conjunt d’accions estratègiques treballades des de l’Ajuntament de Tossa i s’espera que amb aquest capítol augmenti la visibilitat de Tossa i que impulsi les visites de persones de la Xina.
Servei de Premsa - Ajuntament de Tossa de Mar