Horaris a la taquilla de MOVENTIS (Estació Autobusos de Tossa)    ·    Registre Civil de Tossa de Mar: DEMANEU CITA PRÈVIA PER TELÈFON PER PODER GARANTIR QUE SEREU ATESOS: 972 34 26 07.    ·    Info Casal d'Estiu Infantil/Jove (DIVERSPORT): feu clic aquí.    ·    Servei de CITA PRÈVIA: evitareu esperes innecesàries. Truqueu al 972340100 o a la seu electrònica.    ·    Alertes de productes cosmètics: Feu clic aquí per llegir-la
Igualtat   Agenda   Participa!  
FESTA MAJOR D'ESTIU · SANT PERE 2025 · Del 27 de juny al 2 de juliol

Notícies Notes de premsa

Tossa recupera unes 100 places d’aparcament· Fan referència a la segona planta del soterrani de l’edifici de l’Àncora

Tossa de Mar, 11 de maig de 2021.- L’Ajuntament de Tossa ha recuperat 101 places d’aparcament en l’àmbit de l’edifici desenvolupat l'any 2000 conegut com l'Àncora. Concretament, la segona planta del soterrani de l’edifici, que estava cedida a l'empresa promotora per 15 anys des de l’any 2002. Un cop passat aquest període, calia portar a terme els tràmits per realitzar l'escriptura de 101 places (3.436m2) a favor de l'ajuntament i incorporar-les al patrimoni municipal.

 

De moment, i fins a 31 de desembre d’aquest any, gestionarà aquests aparcaments l’empresa Empark, que gestiona la zona blava del municipi.


Tant l’alcaldessa de Tossa, Imma Colom, com el regidor d’Urbanisme, Ramon Gascons, es mostren satisfets per l’operació i consideren que “calia buscar la solució correcta i resoldre aquesta situació urbanística i jurídica per anar ordenant el patrimoni municipal”.

Etiquetes